Ako zvládame veľké čistiace projekty upratovania firiem v Bratislave s dôrazom na dodržanie harmonogramu

V dnešnej dobe je pre úspešné podnikanie kľúčové udržiavať svoje pracovné prostredie čisté a upratané. Pre veľké firmy to znamená, že sa často stretávajú s potrebou uskutočňovať rozsiahle čistiace projekty, ktoré zahŕňajú viacero budov, kancelárií či externých priestorov. Takéto projekty vyžadujú špecifické vedomosti, zručnosti a zdroje, aby sa zabezpečilo dodržanie harmonogramu a dosiahli sa uspokojivé výsledky.

Ako spoločnosť s množstvom klientov máme na starosti upratovanie a čistenie firemných priestorov vo viacerých spoločnostiach. Vzhľadom na to, že sa nejedná o upratovanie na jednu hodinu, je časové vyťaženie realitou a preto je potrebné mať nastavený správny časový manažment. Veľké čistiace projekty si vyžadujú správnu prípravu od harmonogramu až po personál. U nás nikdy nič nenechávame na náhodu a sme pripravení až do najmenších detailov. Ako teda zvládame veľké čistiace projekty v Bavaris Facility Services?

Výber správnych ľudí

Upratovací personál

Každé prostredie klienta je iné a vyžaduje si odlišné metódy čistenia. Či už sa jedná o kancelárske alebo výrobné priestory, vždy pre upratovacie práce zabezpečujeme vyškolených pracovníkov pre jednotlivé podmienky. Ten závisí od veľkosti priestorov klienta, alebo od náročnosti práce. Vždy prihliadame na to, aby bol zvolený správny počet zamestnancov, ktorí prácu vykonajú profesionálne na požadovanej úrovni a v stanovený čas.

Objektový manažér

Na upratovací personál je potrebný odborný a vyškolený dozor, ktorý bude kontrolovať kvalitu ich odvedenej práce. Počas celého upratovania dohliada na upratovačov, ako aj na celkový časový harmonogram práce. Je veľmi dôležitým článkom pracovného tímu, nakoľko má pod rukou harmonogramy, pozná časy, priestory, i samotného klienta. Odborný dozor upratovania je vašou pravou rukou v spolupráci s nami. Vyrieši všetky pripomienky či nedostatky a môžete sa naňho kedykoľvek spoľahnúť.

Otvorená komunikácia

Pri spolupráci s nami je veľmi dôležitá aj otvorená komunikácia. Vždy sa snažíme o to, aby klient vedel, aké služby dostane, za akú cenu a v akom časovom harmonograme budú služby vykonané. Klient si môže služby vybrať, alebo si nechať odporučiť našimi odborníkmi, ktorí vedia všetko o tom, čo obnáša upratovanie a čistenie firemných priestorov.

Ceny spoluprác sa môžu líšiť na základe mnohých faktorov. Či už sa jedná o veľkosť priestorov, ktoré chcete upratať a vyčistiť, množstvo služieb, veľkosť upratovacieho personálu, čas vykonávania našich služieb, či frekvencia upratovania počas našej spolupráce. S upratovaním sa nesnažíme ponáhľať, ide nám o kvalitu, profesionálne odvedenú prácu a spokojnosť našich klientov.

Spätná väzba od klientov

Spätná väzba od klientov je pre nás dôležitým prvkom po vykonaní našej práce. Pomáha nám odhaľovať nedostatky, či potvrdiť naše silné stránky. Sme radi za úprimné a otvorené odozvy, ktoré nám pomáhajú ísť vpred a zdokonaľovať naše služby pre súčasných i nových klientov. Snažíme sa o to, aby bol nad rámec spokojný každý klient, preto dbáme na všetky preferencie, ktoré pri upratovaní vždy berieme do úvahy.

Aj práve vďaka našim dlhodobým klientom sme dnes tam, kde sme. Môžeme vďačiť najmä pozitívnym odozvám našich klientov, ktorými sú napríklad Johnosn Controls, Sony, Philip Morris, LeasePlan alebo BMW Group Slovakia.

Sme tu pre klientov 24 hodín, 7 dní v týždni a poskytujeme komplexné portfólio služieb v rámci upratovania a soft facility služieb. Sme flexibilná spoločnosť, ktorá dokáže vyriešiť všetky problémy spojené s čistotou či údržbou vašich priestorov. Či už ste malá alebo veľká firma, sme pripravení sa postarať o čistotu vašich pracovných priestorov.

Scroll to Top